GES-110 - realizacja sterowania z kierownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko

 

Mam taki problemik że wymieniając GES-a na inny modulator podanie "+" na pin idący niby do klaksonu wywala bezpiecznik od klaksonu w aucie. Zmostkowanie tych dwóch pinów we wtyczce - to samo. Ogólnie w GES-ie wyłączonym przejścia między pinami od sterowania klaksonem nie ma. Co ciekawe przy rozłączonej wtyczce klakson działa normalnie...

 

Aż się zastanawiam czy to jakiś nietypowy przykład działania GES-a, czy też wyjątkowego podejścia poprzednich instalatorów, np. w kwestii podłączenia równoległego z klaksonem...

 

Znaczy pewnie będę musiał pruć i tak instalację w poszukiwaniu tego kto tam co odpierdzielił, ale może znajdzie się ktoś kto mógłby coś podpowiedzieć.

 

P.S.

Pacjent to MAN TGM od Stolarczyka, rocznik 2017.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ges pod tym kątem był aktualizowany, także podłączenie może być inne niż na starych schematach. Nowsze miały podłączany klakson równolegle. Poszukam nowszych i dam znać.

edit: ten pin idący niby do klaksonu w niektórych wersjach był masą klaksonu, także raczej nic dziwnego, że leci bezpiecznik. Jeśli to jest ges z tego samego roku co man to jest prawdopodobne i wtedy lepiej zrobić całe podpięcie od podstaw, bo stare było dość nietypowe. Jaki generator chcesz tam wsadzić?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 year later...
Jaki generator chcesz tam wsadzić?

Edit mi umknął

 

Modulator już siedzi - Whelen HHS2200 Nawet od tamtego czasu doszedł jeszcze do projektu podwójny Howler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się