Maciej

Registered
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Maciej last won the day on March 28

Maciej had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About Maciej

  • Birthday 07/23/1997

Personal Information

  • Kraj pochodzenia
    Polska
  • Twoja Kolekcja
    Niestety brak, ale mam nadzieję, że się to zmieni ;D
  • INTERESTS
    Oświetlenie ostrzegawcze, straż pożarna, ratownictwo medyczne, informatyka, pojazdy ciężarowe.
  • OCCUPATION
    Strażak OSP
  • Skype
    maciejsli
  • Location
    Poznań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. https://www.czerwonesamochody.com/details.php?image_id=91413 Kolejny kwiatek, w miejsce kogutów (https://www.czerwonesamochody.com/details.php?image_id=72767), na dachu dwie listwy świecące w przód, na boki jedynie dwie lampki kierunkowe na zabudowie. Do tego wykastrowana belka LZP, pełniąca funkcję głośnika.
  2. Dodajcie dział Hydepark, bo nie ma gdzie pisać tematów luźno związanych z sygnalizacją. ?
  3. FS P8000 to hiszpański oddział Vama. Do PA-300 to jak już jakiś Aerodynic, Twinsonic czy Jetsonic.
  4. CzerwoneSamochody na Facebooku opublikowały link do ciekawego pojazdu, Pegaz w Ochotniczej Straży Pożarnej. Sygnalizacja świetlna jest jednak jeszcze ciekawsza. https://www.czerwonesamochody.com/details.php?image_id=89521 Sygnalizacja świetlna składa się z 8 punktów świetlnych - 4 malutkie lampy kierunkowe, świecące wprzód, dwie świecące w niebo, dwie świecące do tyłu. Myślałem że policyjne Sprintery to była patologia, myliłem się.
  5. Z tego co pamiętam, AS380 ma możliwość pracy z dwoma głośnikami. Możliwe, że to zależy od wersji.
  6. Zapewne belka była kiedyś niebiesko-pomarańczowa.
  7. Pytanie po co modulatory i czerwona lampa błyskowa w pojeździe który nie jest uprzywilejowany...?
  8. Witajcie szanowny kolego, mam nadzieję że mile spędzisz tu czas! (pasuje, adminie?)
  9. A co za problem podłączyć wyjście głośnika pod miniJacka przez tłumik (tzn., tłumik w sensie nagłośnienia, nie samochodowy ).
  10. Project112 bądź REKOM Sp. z o.o. (Whelen), TRANSMED (Federal Signal).
  11. I dwie wewnątrz, za tylnymi drzwiami. A na wyposażeniu są dwie lampy czerwone. Jak się uprzeć, to w lampie halogenowej i stroboskopowej jedno źródło światła, w lampie LED jest tyle ile diod w module/ach.
  12. No to wybiórczo się trzymają tych przepisów, bo niby 10 punktów (przy czym Sprintery mają ich łącznie 12) ale z drugiej strony, widoczność z każdej strony - te lampy mają soczewki koło 30 stopni, o ile dobrze pamiętam, więc nie pokrywają w 100% wymaganej widoczności z każdej strony.
  13. Cześć. R65 nie przetłumaczyli na polski niestety, też szukałem swego czasu. A, R, B - Amber, Red, Blue Kategoria T to lampa błyskowa która świeci w pełnym zakresie względem osi pionowej (360 stopni), koguty itd. Kategoria X to lampa błyskowa która świeci w pewnym zakresie, lampa kierunkowa, itd. Klasy 1 i 2 dotyczą światłości - o ile dobrze pamiętam (nie mam przed nosem teraz regulaminu), klasa 1 to urządzenia które mają mieć jeden poziom światłości odpowiedni natężeniem światła dla nocy, klasa 2 to urządzenia które mają mieć dwa poziomy światłości, odpowiednio dla nocy i dla dnia. R10, o ile dobrze pamiętam, dotyczył zakłóceń elektromagnetycznych. Broszurkę zobaczę później więc też później napiszę czy osobiście kojarzę jakieś. Edit: broszurę przejrzałem, widzę że się nie pomyliłem w tym co napisałem. I nie widziałem nigdzie podobnej.
  14. A to ciekawe, nie wiedziałem. Jeśli oszczędności to pozdrawiam tego który wpadł na pomysł cięć. To wiem. Owszem, ale z drugiej strony, nie wszystkie spełniające są najlepsze (oczywiście mowa o Whelenie czy FSC). PRM nie jeździ w kolumnie, w PSP coraz więcej wozów jest wyposażanych w czerwone moduły (vide SCRCh/SRCh od Stolarczyka). Obydwa są równie czasochłonne, niestety... Zatem czekam na szczegóły.