cris

Zarejestrowani
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O mnie

  • Kraj pochodzenia
    Polska
  • Instagram
    Krzysztof Poźniak
  1. Witam Po dłuższej nieobecności postanowiłem podzielić się nową zabawką na forum - syrenka alarmowa napędzana atmelem - nowe auto, nowe dźwięki. Posłuchajcie
  2. Witam To są głośniki kierunkowe i im mniej je słychać z tyłu tym lepiej dla nich (i dla kierowcy). Ważna jest wysokość montażu głośnika oraz kąt. Na to należy zwracać uwagę. Głośnik w belce na dachu bardziej ogarnia kierowcę - w dłuższej perspektywie ten dźwięk zaczyna denerwować niezależnie od modulacji. Lepiej jak sobie "dmucha" bardziej z przodu . Uważaj na zakrywanie grila głośnikiem - część aut ma mały zapas z chłodzeniem silnika a zakłócenie przepływu powietrza sprawia, że w szczycie lata wentylator chłodnicy nie jest w stanie ratować sytuacji Cris
  3. Witam Odniesienie do klaksonu poprawne i rewelacji nie ma - akcja z góry skazana na porażkę Jak kolega chowając głośnik za grilem chce konkurować z karetkami, które jeżdżą z dobrymi głośnikami na zderzakach o mocy blisko 200W ? Montaż ukryty niesie za sobą wiele wad - spadek o 3dB to dwukrotny spadek mocy, spadek o 6dB to czterokrotny spadek mocy (to występuje najczęściej). Można kupić lepszy głośnik, i tak będzie porażka. Takie jest moje zdanie - można się ze mną nie zgodzić Pozdrawiam Cris
  4. Witam Link do schematu i opisu jest na samym początku tego wątku. Większych mocy nie robiłem z prostej przyczyny - nie mam takich głośników . Wariantów mocy jest mnóstwo - każdy może wykorzystać układ na swój sposób - np. wzbogacić dźwiękowo jakąś zdezelowaną zurę ze sprawnym wzmacniaczem. Więcej projektów można podejrzeć na moim śmietniku: http://elektronik.hpu.pl Pozdrawiam
  5. Mi też bardziej wpadł w ucho, już w fazie biurkowej Horn trochę inspirowany blokiem wschodnim
  6. Aż trochę się Zura PS-100 przypomniała SYR.R Reszta to chyba as422po. PdDCjaQWFx0
  7. Witam Test kolejnego dźwięku horn zmotywował mnie do uzupełnienia materiałów. Sam nie potrafię ocenić, który horn jest lepszy. Posłuchajcie i oceniajcie. Poniżej podróbka as 380 i dwa rodzaje sygnału horn. ZGHZCLrUk1U 62WEmBuTIr4 Zdjęcia testowanego zestawu
  8. Witam Należy właśnie zwracać uwagę na impedancję głośnika - ważny parametr, często ignorowany w przypadkach kolekcjonerskich - modulator z karetki, głośnik z radiowozu i coś tu jest nie tak - działa cicho, albo było głośno, zaśmierdziało i ucichło . Kolejny parametr to sprawność (efektywność) głośnika, też często pomijany. Dedykowane głośniki można podzielić na ciche, głośne i bardzo głośne - i wszystkie mają 100W . Można nawkładać kiepskich głośników i puścić 1kW mocy a i tak efekt będzie mizerny. Następna sprawa to miejsce montażu głośnika - dach, na zderzaku - wtedy spokojnie oddycha. Trąb
  9. Oczywiście potwierdzam tę informację. Układ nie ma nic wspólnego z firmą Federal Signal czy też Vama, nie jest to produkt tej firmy (firm), tylko układ generujący podobne dźwięki - ot taka chińska podróbka robiona w Polsce
  10. Witam Typowego modulatora nigdy nie budowałem, ponieważ miałem trochę inne podejście do tematu. Początek był związany z modelem karetki, później pojawiły się kolejne pomysły. W aucie miałem CB radio z funkcją PA, wystarczyło dobrać odpowiedni głośnik, trochę lutowania i CB radio z funkcją modulatora gotowe . Oczywiście nie jest to 100W, ale przy mocnym wyjściu audio z radia (są spore różnice w mocach między radiami) i głośniku o dużej efektywności (kolejny temat rzeka) stajemy się źródłem porządnego hałasu . Zaznaczę tutaj, że nie jeżdżę z głośnikiem na dachu ani na zderzaku - głośnik jest po
  11. Witam Jestem tym ktosiem, co kilka lat temu wziął sobie procesor i zaprogramował w nim dźwięki Federal Signal Vama AS-380. Jeżeli są jakieś pytania, na które będę znał odpowiedź to chętnie odpowiem