kamilk

Registered
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kamilk

  • Birthday 10/02/1978

Personal Information

  • Kraj pochodzenia
    Polska
  • Location
    FNW (JO71ST)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie nie. Dioda jest po stronie nn, na wejściu zasilania. Przez diode idzie (+)
  2. Tak z ogólnikiem trochę. Bo zaskoczyło mnie podwójne oznaczenie (Q1) Jedno dla tranzystora, a drugie dla tyrystora.
  3. Brak diody (D1) uwalony (Q1). Diode sam wylutowałem, ale gdzieś mi się zgubiła. Myślę że to będzie zwykła dioda prostownicza. Ale z tranzystora nie jestem w stanie nic odczytać.
  4. Szczerze mówiąc, nie chce bujać się z jakimś człowiekiem, i z reklamacjami,zwrotami itd . Z punktu widzenia dostawcy, to przeje(cenzura)any temat.
  5. Dodaję swoje trzy grosze. Chociaż bez dowodu ale stwierdzam fakt, gdyż widziałem na własne oczy. A o co mi chodzi. Jako ze pracuję w transporcie, często spotykam się z pojazdami które wyposazone są w windę rozładunkową. Niby wszystko jest ok. Ale w kilku pojazdach, marki nie pamietam, ale są po pojazdy chłodnie , i nie tylko. Sam na własne oczy widziałem wig-wag na kierunkowskazach .I po rozmowie z kierowcą dowiedzialem się że taki układ jest montowany fabrycznie. Zasada włączenia układu jest na kilka sposobów. Przez włącznik w kabinie, pilot alarmu przy kluczach, czujnik otwierania dr
  6. Jeśli będą potrzebne inne zdjęcia to wrzucę. Inne informacje ,jak będą możliwe to też podam.
  7. Witam. Mam taki temat. Posiadam lampę sygnalizacyjną ,koguta w wersji pomarańczowej. Ale problem polega na tym że jest ona uszkodzona. Z racji takiej że jest to wyrób made in china, to nie sposób znaleźć, czy dopasować jaki kolwiek schemat do tego. Tu też kieruję proźbę do was. Kto jest w posiadaniu, lub kto ma dojście do takiego typu z wyglądu koguta,niech wrzuci zdjęcie środka, najbardziej interesuje mnie tranzystor,oraz dioda na wejściu zasilania. Poniżej zamieszczam zdjęcie lampy, oraz widok płytki. Mam nadzieje że coś uda się znaleźć. Na samej płytce drukowanej nie ma rzadnyc
  8. kamilk

    Milicja

    Ciężki dzień w pracy,z penisowym humorem,a tu taka perełka. I na chodzie.
  9. kamilk

    LBX-21

    Tak będzie pasować. Wymiary są te same. Mam to sprawdzone.
  10. A więc. nie znam się na programowaniu,wolę analog. Patrząc na schemat na stronie doszedłem do wniosku że nie wykożystałeś całości układu 2313. Myśle że mógł byś rozbudować całość o dodatkowe swiche,za pomocą których można by sterować przekaźnikiem, lub przekaźnikami. Które włączały by jakieś lampy zewnętrzne. Działanie włączników na zasadzie stanu 0/1 po każdorazowym przyciśnięciu. Lub naprzemiennie. Wzbogaziło by to cały układ dla tego że dodając chociaż dwa dodatkowe swiche, do jednej budowy można by zrobić coś ciekawego. O ile gabaryt układu pozwala, to możńa by wykorzystać uniwersalną obu
  11. I to mi się podoba. Wpadło w ucho jak nic. (nie licząc oryginału) . Jak dla mnie świetny projekt. A teraz to co mnie naj bardziej interesuje. Schemat ,i koszt całości.Lub inaczej zapytam. Ile by trzeba było zapłacić za gotowy układ,zaprogramowany. Interesuje mnie cena za sztukę, oraz powiedzmy ,pięć sztuk.Wraz z schematami połączeń. Gdzieś w wcześniejszych postach wzmianka była na temat tego,że podłączyłeś to do wejscia mikrofonu CB,i testowałeś za pomocą PA. Ok. Super. Z tym że PA w CB ma około 10 może 20W. A nie pomyślałeś o tym by wykożystać wzmacniacz serii tda,gdzie można wyciągnąć
  12. O stary. ładnie to brzmi. Powinni cie zatrudnić ale nie w rodzimej firmie, masz talent chłopie. Gratuluję .Wyślij to do oryginału, może będziesz miał szanse na rozwijanie się. Pytanie.: jaka jest cena za to.?
  13. http://elightbars.pl/zdjecia/art/8.jpg Nie wiem czy kto kolwiek będzie widział jak to jest w nissanach. Ale myślę że będzie jak wszędzie. schemat połączeń jest w linku z naszego forum.
  14. O ile dobrze zrozumiałem, jesteś policmajstrem . To powinieneś wiedzieć że wszelkie grzebanie w waszych furach jest możliwe tylko przez serwis. Z tego co wiem, to nie wolno samemu robić nic. Ty masz wsiadać i jechać. Po za tym. Jeśli chciał byś podłączyć dodatkowo, to musiał byś znaleźć na kostce ges-a kabel na którym pojawia się (+) po włączeniu błysków na dachu. Nic więcej.