Przemek

Administrator
  • Content Count

    548
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Przemek last won the day on February 10

Przemek had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

3 Followers

About Przemek

  • Birthday 12/19/1990

Personal Information

  • Kraj pochodzenia
    Polska
  • Twoja Kolekcja
    Elfir:
    Mega-LED, Zura PS-100P, 4x Zura PS-100R, Zura 1120, Zura 2120, Zura 3120, Zura 4120, Zura 5120, Zura 6120, Zura 6120 z VIP (Hornem).

    Federal Signal:
    AL257N, AS124, AS320 (2 szt.), AS320DIG-PO, AS380, AS422/6S-PO, ES-100C, IMPAXX (2 szt.), LE106CH, LM330, Microled Advance (2 szt.), Microled Plus (2 szt.), Phoenix Strobe + Speaker (120 cm), Pilot Solaris Dual LED (3 szt.), PA200 (2 szt.), PA300, mikrofon SCS1000-PA, LR015, P2000, P7000.

    PW Gamet:
    Głośnik GAM-150, GAM150E/PB, GAM-150E/ITD, MAKROLED LL4 (2 szt.), Marta KX (2 szt.), SLO3LED.

    Tesla:
    AZD 501 z syreną z Nysy sanitarki

    Vemar ES-1-12

    Vetulani:
    AS-100, AS-R

    ZE Elektra:
    GES 110, LB3 (4 szt.), LBS5 (5 szt.), LBO 10/24V, LBO 10T (1 szt. starego typu z H1 i 1 szt. z żarówką 35W), LBO-10/K1 (2 szt.), LBX-10/K1N (4 szt.), LBX-10T (2 szt.), LBX-11 (2 szt.), LBX-11T (2 szt.), LBX-2000, LZ-1120 2OW, LZ-1120 4OG, LZP-1200 3XpW, LZP-1200 2XpWXp + 2Ho + 2Hz, YD-100B.
  • INTERESTS
    Oświetlenie i Nagłośnienie Ostrzegawcze, Służby Mundurowe, BRD (Bezpieczeństwo Ruchu Drogowego), Motoryzacja, Fotografia, ASG
  • OCCUPATION
    Kryminolog WPiA UG, Instruktor Nauki Jazdy kat. B
  • WEBSITE
  • Skype
    madfrogger
  • Location
    Pasłęk / Elbląg

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Najprostsze i najtańsze Unieruchomię zawsze kształtki w imadle i wszystko idzie gładko bez problemu
  2. Zaznaczam na krawędziach gdzie uciąć, kleję równo wzdłuż krawędzi cięcia taśmą papierową z dwóch stron i tnę piłką ręczną. Tak robię zawsze
  3. Nieźle się to prezentuje! Na pierwszy rzut oka widać, że mocniejsze. Nie razi w nocy?
  4. Nawet można zadzwonić do sklepu i się podpytać czy są miejscu. Z wysyłką też nie ma problemu z tego co wiem
  5. Dziś dzięki współpracy z Zakładami Elektromechanicznymi "Elektra" S.I. mamy okazję przedstawić Wam poradnik z obsługą nowego generatora ESG-100. fot. manipulator oraz wzmacniacz syreny ESG-100 Generator ESG-100 choć z wyglądu manipulatora przypomina poprzedni generator Elektry (GES 110) to jedyną wspólną rzeczą, która je łączy to obudowa manipulatora. Cała elektronika została wykonana od nowa przez nowego konstruktora, dzięki temu mamy pewność, że generator nie odziedziczy problemów poprzednika. Każdy pamięta te awaryjne pierwsze wersje GES 110 z pierwszych policyjnych Kii Cee'd. Dość często generatory trafiały na serwis, a kończyło się to po prostu wymianą generatora na nowy z powodu awarii elementów elektronicznych na płycie głównej. Działo się tak, ponieważ to nie Elektra była bezpośrednim producentem generatora, a zewnętrzna firma, która sprzedawała swoje wzmacniacze pod szyldem Elektry. Wróćmy jednak do głównego bohatera naszego artykułu. ESG-100 jest generatorem o intuicyjnym sterowaniu. Ma możliwość sterowania 6 kanałami świateł, tzn. 3 kanały świateł ostrzegawczych i 3 kanały świateł roboczych. Pamiętajcie, że wszystko kwestia podłączenia, więc na upartego możecie mieć też inną ilość świateł ostrzegawczych lub roboczych - ogranicza Was w sumie tylko fantazja i 10A na każdy kanał (max 40A na wszystkie kanały). Dźwięki ostrzegawcze generowane przez modulator stosowany m.in. w policyjnych Volkswagenach T6, Hyundaiach i30 lub innych nowych policyjnych radiowozach przypominają te wydawane przez generatory marki Federal Signal. No przyznać muszę, że konstruktor widział pewną inspirację dźwięków z urządzeń produkowanych w USA. Dźwięki generowane przez wzmacniacz są podobne do tych z Hiszpanii, a mowa o dźwiękach WAIL, YELP, PRIORITY, HI-LO, choć ta ostatnia modulacja była nawiązaniem do niemieckiej modulacji LAND. Jednakże co jest warte uwagi to, to że generator można spokojnie obsługiwać bez pilota. Jak? Jedno naciśnięcie specjalnego przycisku (grzybka) uruchamia sygnały dźwiękowe oraz niebieskie światła ostrzegawcze. Po kolejnym wciśnięciu przycisku syrena wyłącza się, a światła niebieskie dalej są włączone. Po trzecim wciśnięciu światła niebieskie wyłączają się, a cały generator przechodzi w stan uśpienia. Gdybyśmy wcisnęli go kolejny raz to cała procedura się zapętla i mamy znowu włączone dźwięki i światła niebieskie. Ok, ale jak zmienić modulację? Nic prostszego! Wystarczy krótko nacisnąć sygnał dźwiękowy w pojeździe tzw. klakson. Modulacje cały czas się będą zmieniać po kolei z każdym przyciśnięciem klaksonu w pojeździe według schematu: WAIL > YELP > PRIORITY > HI-LO. Poza takim rozwiązaniem kierujący pojazdem może włączyć generator nawet na trzeci sposób: trzymając długo klakson w pojeździe. Każde kolejne wciśnięcie klaksonu spowoduje zmianę modulacji. Sam poganiacz - Airhorn jest całkiem oddzielnie sterowany. Działa również na wyłączonym generatorze, który nie jest w stanie czuwania. Wystarczy, aby wzmacniacz był podłączony do zasilania i włącznik cały czas jest gotowy do użycia. Wzmacniacz posiada dwa wejścia i dwa wyjścia uniwersalne mogące być dostosowywane do wymaganych przez przyszłego użytkownika funkcji. Obecnymi funkcjami testowanej wersji generatora to: airhorn, obsługa generatora jednym przyciskiem (grzybkiem), automatyczne włączanie świateł mijania przy włączaniu sygnalizacji uprzywilejowania, kontrola aktywności urządzenia. Dodatkowo generator ESG-100 ma możliwość komunikowania się z innymi urządzeniami poprzez wyprowadzenie magistrali. Kieruję serdecznie podziękowania Zakładom Elektromechanicznym "ELEKTRA" S.I. za udostępnienie generatora ESG-100 do testów i wideoprezentacji. Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta: http://zeelektra.com.pl Instrukcja obsługi generatora przygotowana przez producenta Wideoporadnik oraz brzmienie generatora obejrzysz tutaj: Zawartość pudełka: fot. instrukcja obsługi oraz karta gwarancyjna urządzenia fot. przód manipulatora ESG-100/12 fot. tył manipulatora ESG-100/12 fot. przewody potrzebne do podłączenia pilota od wzmacniacza ESG-100/12 fot. widok z góry na wzmacniacz ESG-100/12 fot. widok na wzmacniacz od strony wyjść na przewody
  6. Z tego co widzę jest to sprzęt, który był stosowany w policyjnych motocyklach Yamaha SR250P. Pamiętam, że w motocyklu były 2 lampy stroboskopowe, sterownik, 2 głośniki, włącznik na kierownicę starego typu, mikrofon jako fajny dodatek najczęściej przyczepiany do kierownicy. Zestaw, który masz jest troszkę niekompletny, ale jakbyś się rozejrzał tu i tam to mógłbyś coś jeszcze znaleźć na "policyjnych śmietnikach" lub portalach aukcyjnych Ja nie pamiętam jak on był oznaczany ten sterownik, ale może ktoś coś będzie wiedział. Znalazłem grafiki w Google to wstawiam je potomnym, aby nie zniknęły nigdzie.
  7. Wykonanie espozycji to jakiś majstersztyk - pełna profeska. Będę to chyba non stop powtarzał Co do ESG-100 to jedyne co on ma wspólnego z GES-110 to obudowa manipulatora. Wszystko pozostałe to nowe podzespoły według innej koncepcji nowego konstruktora Ta syrena motocyklowa Federala to nie jest SCS-1000? Taki głośnik z funkcją syreny w środku? Coś jak w Hondach CBF1000A?
  8. Piękna kolekcja! Gratuluję naprawdę dobrej roboty, bo ta ekspozycja jest godna pochwały jak i podziwu ilości włożonej w to pracy Chyba w końcu powinienem sam się wziąć za swoją w końcu
  9. Witajcie w nowej wersji naszego portalu i forum! Jeśli znalazłeś jakiś błąd, napisz nam o tym właśnie tutaj Postaramy się go jak najszybciej wyeliminować o ile będzie to możliwe
  10. Tapatalk działa i ma się dobrze
  11. Cześć! Pisz do Transmedu, oni na pewno Ciebie poratują! http://www.federal.pl/contacts/
  12. Cześć, produkt nie jest przeznaczony na rynek Polski, ale jakbyś pogadał z przedstawicielem Federal Signal na Polskę (www.federal.pl) to może by ściągnęliby dla Ciebie ją. Tania nie jest...
  13. Takie coś jest na OLX https://www.olx.pl/oferta/glosnik-federal-signal-100w-CID99-IDClehz.html
  14. Przemek

    Kolekcja lamp

    Te lampki Gametowskie to są z przeznaczeniem na pachołki drogowe. Model PLO3 (1XAP)
  15. Nigdy bym nie przypuszczał, że ktoś to rzuci na złom, a nie na portale aukcyjne Oryginał zawsze trzyma cenę