Radhezz

Registered
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Radhezz last won the day on June 10

Radhezz had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

1 Follower

About Radhezz

  • Birthday 11/26/1987

Personal Information

  • Kraj pochodzenia
    Polska
  • Twoja Kolekcja
    LBX-1/4, LBO-10, LBO-10T, LBO-10K1, LAP-259, LAP-260, LZ-2OGW...
  • OCCUPATION
    Kierowca bombowca
  • Skype
    radhezz
  • Location
    Opole

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakiej klasy miernikiem można temat "ugryźć"?
  2. Dzięki O wilgoć się nie martwię, moduły są w klasie IP68. Widoczny w tle kawałek elektroniki to przetwornica step-up, ponieważ docelowo całość ma działać w samochodzie ciężarowym, więc moduły są na 24V, a przetwornica potrzebna nie będzie. W dodatku każdy moduł posiada driver (sprawdzone parametrami - od bodajże 22V napięcie rośnie, a prąd pobierany jest stały), więc obawiać się o żywotność nie muszę chyba.
  3. A oto efekt inspiracji - taki tam prototyp Na razie na stole i z kształtką Gameta (żółtą i brudną ), ale niestety jeszcze jednej części mi brakuje... a poza tym to czasu na montaż w docelowej belce. Tak, będzie jeden taki element, z podświetleniem tylko na przód, bo tyłu w tym aucie i tak nie widać. No i oczywiście wyglądałoby to zapewne nowocześniej gdyby kolor był biały zimny, a nie biały neutralny, no ale... to ma działać długo i bezproblemowo, a nie robić szał na wsi.
  4. Wydaje mi się że tak. Mamy tutaj paru fachowców, którzy by potrafili zrobić z tego użytek. Podświetlenie galeryjki na LED-ach, czyli w zasadzie "na wieki wieków" to taki przykład sensownej modyfikacji. A takich przeróbek parę było - na jednym z aut do dzisiaj palniki "by Fedlight" jeżdżą, a ja zmotałem w zasadzie to samo, tylko do lamp kierunkowych. Inna bajka, że należałoby zaznaczyć, że teoretycznie są to modyfikacje kolekcjonerskie w części przynajmniej, żeby potem nie było gadania że zmiana czegoś w lampie oznacza utratę homologacji
  5. W sumie to mam już pomysł na to jak temat ugryźć dzięki temu co tu widziałem Muszę tylko zdjąć wymiar z galeryjki i zrobić obliczenia pod wybrane moduły LED, tak żebym miał w miarę jednolite podświetlenie napisu Gdyby nie to, to już bym zamawiał części P.S. Czasem myślę że przydałoby się zrobić jakąś sekcje modyfikacji, albo chociaż z rozwiązaniami technicznymi stosowanymi tu i ówdzie, jak wyglądają w środku lampy różne, bo czasem można wpaść na ciekawe pomysły.
  6. Dzięki. Ale kurczę 3 diody podświetlenie wystarczają... no wow.
  7. Czołgiem Upierdliwe strasznie okazało się wymienianie żarówek w galeryjce, a z tego co widziałem w nowszych wersjach podświetlenie jest już LED-owe. Stąd też pytanie czy ktoś ma może jakieś zdjęcia jak wygląda fabryczne rozwiązanie? Albo jakąś wiedzę jeszcze czy da się to kupić i ile kosztuje?
  8. Radhezz

    Federal as 422

    Jest w galerii na stronie nawet... Szukaj pod hasłem pilot/sterownik/manipulator AS-422. Jakiś czas temu widziałem po 80zł używki, ile kosztuje nówka to by trzeba było zadzwonić np. do Transmedu.
  9. Jakoś mnie to nie dziwi - LZP w wersji pełnowymiarowej z głośnikiem to kawał klocka, nie dość że o miernej aerodynamice to jeszcze ciężki w diabły. Mi już kiedyś belkę "zdmuchnęło" z dachu, był to mini-Gamet na małej płycie magnetycznej. Na dwóch dużych już się trzymał poprawnie, nawet na autostradzie, ale i tak od tamtego zdarzenia stosuję poza miastem stalowe linki zabezpieczające, zgodnie z zasadą że lepiej się zabezpieczyć, niż żałować. Obecnie na dachu lekki i niski Whelen MC16PCA, z domowej roboty mocowaniem magnetycznym 4x gumowany uchwyt magnetyczny UM43 (43mm średnicy, udźwig 9k
  10. To dorzucił do pieca majster Swoją drogą ciekawa konfiguracja belki
  11. Zapomniałem trochę o tym temacie Szczerze mówiąc to w moich stronach najpopularniejszym faux pas swego czasu było zamontowanie belki głośnikiem do tyłu Natomiast inne karygodne przypadki to wymiana wkładów lamp, na produkt dawno upadłej firmy Protech-Micro, nazywało się to Strox czy coś takiego - konstrukcja "wkładu do koguta" opartego na graniastosłupie o podstawie sześciokątnej bodajże, gdzie na każdej ściance były zwykłe 5mm diody LED... W okolicy jeździ jeszcze jedna maszyna w OSP z taką "fajną" konstrukcją jako głównym oświetleniem... O ile zamysł który towarzyszył druhom na pr
  12. Nie tylko sklep firmowy ma takie pierdółki w ofercie - w Opolu różną drobnicę sprowadzałem przez lokalnego dystrybutora - DAV Vogel (na pewno są też we Wrocławiu). Inna bajka, że raczej po taniości by też się nie udało, chyba żeby samemu przyjechać. Przy okazji, może ktoś będzie wiedział - Elektra ma katalog części do swoich produktów?
  13. Nie wiem czy to nielegalne, ale z pewnością nieetyczne. Tak czy siak widziałem spot reklamy tej firmy gdzie na hali wyglądało, że rzeczywiście grupa ludzi montuje te urządzenia... Także jest jedno wielkie "WTF?"
  14. Chodzi o to Standby? Szanse żeby znaleźć cokolwiek z tej firmy w naszym kraju to będzie niezła jazda, a jeszcze znaleźć coś KONKRETNEGO to już w ogóle marne szanse. Można pytać po firmach które zajmują się importem pojazdów z europy północnej czy nie mają czegoś takiego, ale jak mówiłem - marne szanse. Ta firma nie ma przedstawicela ani dystrybutora na terenie Polski. Jak szukać gdzieś to na eBay najprędzej. Jako że wyrób jest skandynawski, to podejrzewam, że gdyby nie dało się dorwać części używanych, to taniej będzie kupić nową belkę niż próbować naprawiać obecną na nowych. I to w s
  15. Wróciłem do tematu, bo przypomniało mi się że mam w stodole dwa Microledy od FSV, bez flashera i korzystając z dnia wolnego namotałem taki flasher mniej więcej jak opisałem w poprzednim poście. Oczywiście prowizorycznie, gdyby to miało służyć jednak całe urządzenie byłoby sensowniej poskładane, bez zbędnych elementów (a finalnie trochę ich tu jest). PROWIZORKA