• Syrena ICS 2010-2011


    Dane Techniczne

    napięcie: 12 V

    moc: 100W (11 Ohm)

    podświetlana klawiatura: TAK - LED

    ilość przycisków: 13

    BCT500

    waga sterownik: 140 g

    wymiary sterownika: 150x43x35 mm

    GEP500

    waga modułu centralnego(generatora): 1800 g

    wymiary generatora: 60x140x190 mm

     

    Modulacje:

    WAIL (WILK) – 12cykli/min  (f=600-1350 Hz)

    YELP (PIES) – 160 cykli/min  (f=600-1350 Hz)

    TWO TONES (DWA TONY) – 33 cykle/min  (f=450-600 Hz)

     

    Zastosowanie:

    - pojazdy uprzywilejowane;

     

    Zalety:

    - duża moc;

    - wiele opcji;

    - zintegrowany sterownik SignalMaster;

     

    Wady:

    Brak informacji na temat wad.

    ics_1.jpg

    Opis działania urządzenia:

    Jest to zestaw składający się w dwóch podzespołów: pilota BCT500 i generatora GEP500, który posiada wiele opcji. Aby włączyć urządzenie należy przesunąć czerwony suwak w pozycję (ON). Włączone urządzenie zasygnalizuje nam czerwona dioda wraz z podświetleniem. (rys.2) Pierwszą opcją jest megafon, który jest uruchamiany poprzez wciśnięcie przycisku w lewej bocznej części sterownika. Regulacja głośności znajduje się w prawej bocznej części i jest przedstawiona na rysunku poniżej. Po wciśnięciu przycisku „MAN” zostaną włączone lampy ostrzegawcze na kanale 1 i 2 oraz zostanie wygenerowany pojedynczy sygnał WAIL trwający 5 sekund. Zmiana sygnałów odbywanie się poprzez ponowne wciśnięcie przycisku „MAN”. Następną funkcja jest „RADIO” oznaczone na przycisku sterownika symbolem podobnym do litery „Y”. Ta opcja działa tylko wtedy kiedy generator jest podłączony do radiotelefonu w pojeździe. Rozmowy z radiotelefonu słychać przez głośnik zewnętrzny. Trzeci przycisk przedstawia dwie ”nutki”. Po uruchomieniu tej funkcji zostanie wygenerowany sygnał WAILw pracy ciągłej. Kolejny przycisk obrazuje lampę ostrzegawczą i jest odpowiedzialny za włączanie i wyłączenie lamp ostrzegawczych. Kolejny przycisk uruchamia lampy przednie. Po ponownym wciśnięciu tego samego guzika lampy przestaną świecić. Następną opcja związaną z oświetleniem roboczym jest przycisk sąsiadujący i uruchamia on lampy boczne. Jego konfiguracja działania jest przedstawiona na rys.3 . Kolejna opcja to sterowanie światłami SignalMaster. Odbywa się to poprzez dolny zestaw przycisków. Dodatkową opcją jest zintegrowanie centralki z klaksonem w kierownicy. Ta opcja umożliwiała by zmianę modulacji poprzez przyciśniecie klaksonu.

    ics_2.jpgics_3.jpg


    Opinie użytkowników

    Rekomendowane komentarze

    Producent/Dystrybutor:

     

    FEDERAL SIGNAL VAMA

     

    ICS.JPG

     

    Dane Techniczne

    napięcie: 12 V

    moc: 100W (11 Ohm)

    podświetlana klawiatura: TAK - LED

    ilość przycisków: 13

    BCT500

    waga sterownik: 140 g

    wymiary sterownika: 150x43x35 mm

    GEP500

    waga modułu centralnego(generatora): 1800 g

    wymiary generatora: 60x140x190 mm

     

    Modulacje:

    WAIL (WILK) – 12cykli/min  (f=600-1350 Hz)

    YELP (PIES) – 160 cykli/min  (f=600-1350 Hz)

    TWO TONES (DWA TONY) – 33 cykle/min  (f=450-600 Hz)

     

    Zastosowanie:

    - pojazdy uprzywilejowane;

     

    Zalety:

    - duża moc;

    - wiele opcji;

    - zintegrowany sterownik SignalMaster;

     

    Wady:

    Brak informacji na temat wad.

     

    ics_1.JPG

    Opis działania urządzenia:

    Jest to zestaw składający się w dwóch podzespołów: pilota BCT500 i generatora GEP500, który posiada wiele opcji. Aby włączyć urządzenie należy przesunąć czerwony suwak w pozycję (ON). Włączone urządzenie zasygnalizuje nam czerwona dioda wraz z podświetleniem. (rys.2) Pierwszą opcją jest megafon, który jest uruchamiany poprzez wciśnięcie przycisku w lewej bocznej części sterownika. Regulacja głośności znajduje się w prawej bocznej części i jest przedstawiona na rysunku poniżej. Po wciśnięciu przycisku „MAN” zostaną włączone lampy ostrzegawcze na kanale 1 i 2 oraz zostanie wygenerowany pojedynczy sygnał WAIL trwający 5 sekund. Zmiana sygnałów odbywanie się poprzez ponowne wciśnięcie przycisku „MAN”. Następną funkcja jest „RADIO” oznaczone na przycisku sterownika symbolem podobnym do litery „Y”. Ta opcja działa tylko wtedy kiedy generator jest podłączony do radiotelefonu w pojeździe. Rozmowy z radiotelefonu słychać przez głośnik zewnętrzny. Trzeci przycisk przedstawia dwie ”nutki”. Po uruchomieniu tej funkcji zostanie wygenerowany sygnał WAILw pracy ciągłej. Kolejny przycisk obrazuje lampę ostrzegawczą i jest odpowiedzialny za włączanie i wyłączenie lamp ostrzegawczych. Kolejny przycisk uruchamia lampy przednie. Po ponownym wciśnięciu tego samego guzika lampy przestaną świecić. Następną opcja związaną z oświetleniem roboczym jest przycisk sąsiadujący i uruchamia on lampy boczne. Jego konfiguracja działania jest przedstawiona na rys.3 . Kolejna opcja to sterowanie światłami SignalMaster. Odbywa się to poprzez dolny zestaw przycisków. Dodatkową opcją jest zintegrowanie centralki z klaksonem w kierownicy. Ta opcja umożliwiała by zmianę modulacji poprzez przyciśniecie klaksonu.

    ics_2.JPGics_3.JPG

    Edytowane przez Przemek
    Odnośnik do komentarza
    Udostępnij na innych stronach


    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

  • Statystyki forum

    1 293
    Tematów
    7 498
    Odpowiedzi
  • Statystyki galerii

    669
    Grafik
    71
    Komentarzy