Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/26/2024 in all areas

  1. 2 points
    Z tym się zgodzę w 100%. Z portali społecznościowych najczęściej korzystamy w wolnym czasie, gdzie nie oszukujmy się - często szukamy rozrywki, a pisanie głupot i dokuczliwość innym co niektórym sprawia właśnie tę rozrywkę. Co by nie patrzeć eLightbars dalej działa, można uznawać to za zbiorowe źródło wiedzy, który każdy może wzbogacić o swoją wiedzę i doświadczenia. Niestety artykułów mniej jak i wideo, bo jakoś tak życie się układa, że człowiek zmienia swoje priorytety i nie zawsze znajduje tak wiele czasu na swoje hobby, jednakże nie oznacza to, że zamkniemy to
  2. 2 points
    Cześć, Moja jest z 2010 roku. Szerokość lustra to 85 mm, wysokość lustra: 75mm, wklęsłe na ok 25 mm od osi żarówki. Podstawa montażowa ma 45 x 80 mm, a cały mechanizm jest wysoki na ok 120 mm. Może ktoś pozna, czy obecnie jest coś nowszego?
  3. 1 point
    Jak diagnosta się nie zna to próbuje wcisnąć, że pojazd powinien mieć adnotację, że specjalny czy inne tam rzeczy. Generalnie rzecz biorąc pomarańczowe oświetlenie ostrzegawcze nie wymaga dodatkowego wpisu w dowodzie rejestracyjnym, ani zmiany przeznaczenia pojazdu
  4. 1 point
    Symulator generatora dźwięków ostrzegawczych ZURA 1120 marki ELFIR. SFZura1120_w.zip Autor: Radhezz
  5. 1 point
    Cześć, Dziś coś z Niemiec, lampa pojedyncza od Hansch. Jest wykonana w klasie 2, posiada tryb nocny. Jako ciekawostka, istnieje kilka patternów do wyboru. Zmianę dokonuje się przełącznikiem dip switch. Pozostałe służą do zmiany na tryb manualny ( a nie z czujnika światła) i manualne przełączanie dzień noc. Moja jest w wersji analogowej, dostępna jest również w wersji sterowanej po CAN bus. I istnieje także wersja z sterowanym podziałem na przód tył tak, by nie oślepiać do jazdy w kolumnie. i wersja udająca rotacyjny błysk (ta ma zupełnie inną optykę). Kupiłem jak używaną mocow
  6. 1 point
    Niezłą sztukę trafiłeś. Gratulacje! Z tą możliwością sterowania świeceniem do jazdy w kolumnie mnie zaskoczyłeś. Fajny bajer, który na pewno miałby zastosowanie wśród świadomych uczestników kolumny. W Polsce widziałem jedynie przesłony na LBL201K, czy LBO/X/L-10K1. Ewentualnie możliwość wyłączenia tylnych lamp kierunkowych w policyjnych, wypadowych Mercedesach Sprinterach OPP (tam można było je wyłączyć generatorem GAM-150AB.
  7. 1 point
  8. 1 point
  9. 1 point
    Lampa zespolona elektra lz 2OGW + zura PS 100r
  10. 1 point
    Coś takiego znalazłem
  11. 1 point
    Witam czy ma ktoś dostępny modulator ges 110 lub samego pilota?
  12. 1 point
    Witam, Czerwony - plus niebieskich brązowy - masa biało-niebieski - plus czerwonej wstawki biały - plus podświetlenie żółto-zielony - plus reflektory przednie pomarańczowy - reflektor czarny - reflektor takie są wyprowadzenie u mnie Pozdrawiam
  13. 1 point
    Zastosuj standardowe przekaźniki samochodowe na 12V
  14. 1 point
    W piątym odcinku "wideoporadnika" na temat poprawnego obsługiwania manipulatorów generatorów sygnałów ostrzegawczych, przedstawię Wam działanie bliźniaczo podobnego generatora do AS320, a mam tu na myśli model AS380 od hiszpańskiego oddziału amerykańskiej firmy - Federal Signal Vama. Mam nadzieję, że dzięki obejrzeniu tego wideo-poradnika wiele wątpliwości zostanie rozwianych, a ponadto każdy będzie: wiedział jak zmienić modulację sygnałów dźwiękowych, rozumiał działanie funkcji HORN (poganiacz), znał obsługę manipulatora podczas wydawania komunikatów głosowych, po
  15. 1 point
    definicja pojazdu uprzywilejowanego zawarta jest tutaj: Dz.U.1997.98.602 ART.2. pkt 38 , nie ma nic o wig-wag-u, dodatkowo jeszcze ART. 53
  16. 1 point
    @bemol Taak, to ta z 2xP5000 @fliper_nx To właśnie ta Oo, na głównej CS własnie ona jest [url]http://www.czerwonesamochody.com/details.php?image_id=30959&sessionid=pjdc4faf2c2aqm37j1e86kej50[/url]
  17. 0 points